Summa sidvisningar

söndag 21 februari 2010

Lov : )

sportlov hela veckan :) det är riktigt härligt eftersom man slipper få panik när helgen är slut. Risken finns ju dock att jag får dubbelpanik när veckan är slut...

senaste veckan har det inte hänt så mycket... har mest tagit det lugnt och gjort uppgifter klara i skolan. äntligen är helvetet snart slut :)

fick reda på för ett tag sedan att jag kommit in på gymnasiet och det tackar man ju för. Nationella proven har ju oxå gått bra :)

Nu sitter man i älsklings lägenhet och bara myser över tanken med sportlov. Det bästa är att efter sportlovet är det bara 4 veckor, sen är det dags för påsklov och även det gillas skarpt.

jag är på bra humör så jag tänker dela med mig av det idag!

men nu, snart måste jag nog ta hand om disken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)