Summa sidvisningar

onsdag 4 mars 2009

Finally!

***
Äntligen känns det som om saker och ting börjar lösa sig.

Jag känner mig lycklig och allmänt välmående idag. Det som har hänt tillhör det förflutna och jag är så förbannat trött på att stå på samma jävla ställe och stampa, dag efter dag, vecka efter vecka. Nu får det vara nog och bli nya tag.

I fredags träffade jag en kille på en fest hos en kompis, väldigt söt, smart, snäll och trevlig.

Det känns som om jag börjar komma över Tobias... ÄNTLIGEN! Han jag träffade frågade om min msn och han fick den, 2 dagar senare hade han mitt nummer med.... :)

Vi sms:ar väldigt mycket och han är väldigt bra för mig tror jag. Han är visserligen bara ett år äldre än mig, men i detta fallet så tror jag inte att det gör särskilt mycket. Vi är ganska lika på många sätt och det känns som om vi har ganska mycket att prata om.

Det jag gillar med den killen är att han vågar verkligen vara sig själv och är verkligen inte någon player. Han kanske är bra för mig? Vad vet jag? jag tror iaf jag är beredd att ta chansen om den kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)