Summa sidvisningar

måndag 23 februari 2009

En mycket onyttig men ändå trevlig helg :)


Jahapp :)
(bilden föreställer en witch i spelet left 4 dead)

Då började ju helvetet igen :/ skolan börjar 08.15... men jag tror faktiskt att jag kommer överleva det :D


Helgen har väl varit minst sagt underbar, dock inte så bra för min lilla kropp...

Var med två underbara killar, även mina 2 bästa kompisar, Pontus a.k.a. Kane, och Tobias a.k.a. Roth (: Lan natten mellan lördag och söndag jupp jupp. därför mår inte min kropp bra, eftersom jag har rejäl sömnbrist nu :P haha jag borde verkligen gå och lägga mig nu när jag ser på klockan... men njet... för nu ska jag spela left 4 dead sådeså ha det absolut bäst och var väääldigt rädda om varann


SwaLLowThePain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)