Summa sidvisningar

tisdag 24 februari 2009

confused. . .


Jag vet inte vad jag känner för tillfället. jag känner mig tom, förvirrad och utmattad.

Men varför? Jag kan inte förstå, har har inte lust med något just nu. killar, kompisar, familj? NEJ... jag vill bara vara i min ensamhet just nu, för tillfället behöver jag nog hitta mig själv en aning. känns som jag glidit bort från mig själv. vet att det låter konstigt i era öron, men, jag hittade mig själv för ett tag sedan men jag har förändrats sedan dess.

Jag förändras hela, hela tiden. Tillhör det med att bli äldre eller? Jag fick en fråga innan som löd; "förstår du dig på dig själv?" och jag svarade "nej är det meningen?" är det egentligen meningen att man ska göra det som tonåring i denna världen? en värld som är så käpprätt åt helvete att ingen förstår någonting längre? En låt med text som beskriver bland annat vad jag menar är Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord och bästa delen är "varför inte stänga av solen fort? För vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig."

Vad är det egentligen vi gör mot vår värld? Den som våra förfäder, och våra förfäders förfäder kunde hålla ren och fin håller vi just nu på och förstör med kärnkraft, oljeutsläpp, industriområden, fossila bränslen och annart skräp. Nu borde det väl ändå vara dags för folket här att skärpa sig? jag har tillochmed gett mig själv en tankeställare nu, och jag ska ändra på mig, men ni behövs med!


"En resa på 1000 mil börjar med ett enda steg"

det är allt jag har att säga för inatt, sov gott allesammans och ta hand om er (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)