Summa sidvisningar

tisdag 7 augusti 2012

Långt kvar till fredag :-(

Sitter på bussen på väg till jobbet nu :-)
3 dagar med hårt arbete väntar mig sen är jag ledig på fredag :-)
Känns dock ganska trist att inte vara ledig på helgerna...

Har kollat igenom alla säsonger av sex and the city nu och avslutade mitt maraton med filmerna. Helt underbar serie! Den har verkligen allt.
Känner sååå många gånger att man kan relatera till vissa av karaktärerna. Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha blir precis som riktiga personer, känns nästan som ens vänner och det är lika sorgligt när en serie tar slut, man har ju ändå lärt känna karaktärerna.
Har känt att jag kan relatera extra mycket till carrie på ett sätt. Alla dessa jävla skor som man köper, spenderar myyycket pengar på som sen bara står i garderoben, men man är fortfarande lika förälskad i dem för att kunna sälja/slänga :-P

Alla som känner mig vet att jag älskar fina skor och hade jag haft överdrivet mycket pengar så hade jag även haft överdrivet med skor som jag aldrig hade använt ^^

Nu har jag kommit halvvägs, ska luta sätet tillbaka, höja volymen i lurarna och bara vara en stund... det är sååå skönt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)