Summa sidvisningar

fredag 23 september 2011

fredag...

japp det är fredag, snart lördag, och nu ska jag sova.

Denna veckan har gått fruktansvärt fort och jag hoppas på att vara tillbaka i skolan på måndag.
Får se hur det blir med det, har fortfarande fruktansvärt ont.

Min fina underbara älskling ligger redan i sängen, har gjort sen han kom hem.
Hans rygg har gett med sig igen, så nu är det min tur att ställa upp för honom, som han har gjort för mig den senaste veckan.

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid mitt hjärta och bara finnas till, bara hålla om och visa honom hur mycket jag älskar honom.

Ett liv utan den människan hade inte varit värt att kalla liv.

Älskling, du är mitt allt och jag älskar dig mer än ord någonsin kan beskriva <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)