Summa sidvisningar

lördag 16 oktober 2010

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Förstår verkligen inte allt detta snackat som pågått de senaste timmarna.

Vem har rätt att döma mig, eller någon annan för den delen på grund av gamla misstag?
Misstag gör vi alla, och kommer fortsätta göra.
Det är så man lär sig.

Och om man nu gör ett stort misstag och sårar någon, så är det mellan de två personerna.
Personer i omgivningen ska stötta varandra, MEN att gå till personangrepp är bara löjligt, barnsligt och fruktansvärt omoget.

Jag har full förståelse för att person "X" är väldigt arg och besviken på person "Y" i den här frågan.
Men, resten av alfabetet har ingen rätt att lägga sig i, Och allra minst gå till personangrepp
på internet och skriva skällsord och liknande.

Ska ni döma "Y" för hennes misstag, så snälla döm mina och alla andras i er omgivning med.

Alla har vi gjort fel.
Alla har vi gjort misstag.
Man kan inte mer än att säga förlåt och berätta hur mycket man ångrar sig.

jag tänker inte argumentera mer, ni vet vad jag tycker.
Och jag lämnar ingens sida.
Jag tänker inte försöka vinna en fight som inte är min.
Men jag kommer stötta "Y" till 110%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)