Summa sidvisningar

tisdag 30 mars 2010

Tjenixen!

Påsklov, är det inte för bra för att vara sant?
riktigt härligt är det iaf :)

man kan göra vad man vill och behöver inte tänka på tider.
älskling jobbar 2 dagar till så för min del blir det nog en hel del gitarrläxa på lovet, passa på när ingen annan är hemma. Ja, man är ju lite blyg ^^

på fredag blir det halland med älskling. Fira påsk med min släkt, och det ska verkligen bli kul nu när jag fått reda på att min storasyster kommer ner från nyköping med :D ska faktiskt bli riktigt kul att träffa alla (eller... alla som kommer).

Det enda lite sådär jobbiga är att självaste påskafton hade varit pappas födelsedag, så jag hoppas på en sväng mot minneslunden när vi ändå är där uppe och snurrar...

fan va jag saknar honom vid högtiderna, speciellt jul och påsk då vi brukade träffa hela släkten. på något sätt är det jobbigt att komma till min moster. Dom är iaf en komplett familj. man känner verkligen att någon saknas...

och bara för att jag saknar honom mycket nu så slänger jag upp världens mest söta bild på mig och honom tillsammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Tack! :)