Summa sidvisningar

tisdag 6 oktober 2009


JAG HAR KLIPPT MIG :D

Och om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte om vad ni tycker, jag trivs, och det är huvudsaken.

Ibland kan jag få riktiga spontanryck. Att göra något riktigt drastiskt. Det slutar nästan alltid med att jag ångrar mig på ett eller annat sätt. Men just nu känner jag mig väldigt nöjd över det hela.

Jag är trött på att bli placerad i ett fack. Ser man ut si och så så är man den sortens människa, och ser man ut si och så så är man en annan sorts människa.
Jag vill vara mig själv, vill våga resa mig och käfta emot, dela med mig av mina åsikter. Skapa dina egna ideal, för det är ingen annan som ska trivas med att vara du.

1 kommentar:

  1. Tyckte det var riktigt fint :-)

    Men du, ingen mer än du själv kan placera dig i fack ;)

    Kramen

    SvaraRadera

Kommentera Tack! :)